بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

باران

داره بارون می باره . بوشو باتمام وجود داخل می کشم . چه حس خوبی داره بارون و چه عطری به حوا می ده عطرش پر از خاطرس وپر از ۱ حس خوب و شاد عاشق بارونم بقول زویا پیرزاد خدا کنه بیشتروپر بارتر بباره .

سفر

داره خاطرات سفرشو تعریف میکنه . که چقدر خوش گذشته و بعضی جاهام بد گذشته حس میکنم چقدر دلم برای سفر تنگ شده .1هفته بری 1 جا نه کار نه نگرانی فقط لذت بردن از زندگیو زنده بودن

حرف

حرف زد و من گوش دادم به در دو دلاش وقتی تمام شد حرفاش تصمیم گرفتیم بخوابیم . رفتم گوشیمو تنظیم کنم بخوابم دیدم ساعت ۶ صبحه وقتی برای خواب نیست لباسامو پو شیدم برم سر کار . عصر که از خستگی سر درد گرفته بودم داشتم فکر میکردم می ارزه این خستگی بخاطر ۱ دوست یا باید اول خودمودر اولویت قرار بدم کودوم مهمتره؟


نگاه

حتما تا حالا خیلی شنیدین . زنها همشون اینجورین مردها همه سرو ته ۱ کرباسن . وفاداری زنها مثال زدنیه . زنها همه بی وفان مردها همه ... و کلی حرف دیگه این دیدگاه یه طرفه اینکه خودتوکاملو عالی بدونیو طرف دیگرو چه جنس مقابل چه حالا دوست یا هرچیو بد و مقصر دردو رنج یا مشکلی که گرفتارشی هیچ کمکی بهت نمیکنه دردیم ازت دوا نمیکنه مشکل خودتو مشکل رفتار خودتو پیدا کن و رفعش کن نه اینکه همیشه رو دیگری خرابش کنی

فکر

میتونی قبل اینکه اتفاق بیفته بهش فکر کنی میتونیم وقتتو تلف نکنی تا اتفاقی نیفتاده فکرتو مشغولش نکنی