بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

احترام


  امروز مراسم یه بنده خدایی رو توی مسجد دعوت بودم به دلیل یه سری مسائل شاید نزدیک 15 دقیقه بیشتر اونجا نبودم و بعد رفتم هدف فقط ادای احترام بود چیزی که برام عجیب و یکم مایه ناراحتی بود این بود که دونفر که کنار من نشسته بودن و از نظر سنی حداقل 10سال از من بزرگتر تو تمام مدتی که اونجا بودم داشتن زیلبی برای هم جک و اس ام اس میخوندن و زیر لبی میخندیدن ، کاملا قابل درکه که خیلی ها که توی هر مراسمی شرکت میکنن ممکنه فرد فوت شده رو نشناسن اما قطعا بدلیل ابراز همدردی و احترام به کسی از نزدیکان اون فرده که اونجان پس حداقل اینقدر میتونن برای همون فردی که بخاطرش اومدن احترام قائل شن که شوخیو خنده و اس ام اس خوندنشونو بزارن برای بیرون از مسجد نمیدونم شاید منم که بیخودی اینکار به نظرم بی احترامیه و شاید کلا نوع نگاه من به احترام باید جور دیگه ای باشه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد