بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

بیخیالی

چون به دلیل خاصی راش ننداختم پس توضیحیم نداره

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پدر & مادر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تسلیت

دیشب مادر یکی از دوستان خیلی عزیز که جزو اولین کسایی بود که ادرس اینجا رو داشت فوت کرد ، نمیتونم بهش بگم احساسشو درک میکنم یا سنگینی غمشو فقط امیدوارم خدا بهش صبر بده و به روح مادرش ارامش هرکسی که میخونه یه فاتحه برای مادرش و یه دعا برای ارامش خانوادش بکنه

محمد جان تسلیت میگم

جشن

لذت بودن در کنار دوستان ، لذت شنیدن صداشون  ، لذتی که خندیدن و شادیشون بهت میده یه حس عالیه کسی که شرایط این شادیرو ایجاد کرد همیشه شادو سلامت باشه

آزادی

نمیدونم خوبه یا بد اما سالهاست سعی کردم از خانوادم هیچ کمکی و از کسی کمک مالی نگیرم خودم باشم تنها و خودم نیازمو برطرف کنم . نه به خاطر اینکه بگم میتونم ، بخاطر اینکه مجبور نباشم بابت زندگیم نوع زندگیم ، کارهای خوب یا بدم ، به کسی جواب پس بدم برای اینکه ازاد باشم ، آزادی به بهای تنهایی...